Egeasigi benim oğlum ocakta doğdu. Kış mevsimi yani. Ama her yere pusetle gittik, geldik. Aşırı lazım olan bir şey. Hastaneye, sağlık ocağına, kontrollere herşeye pusetle gittik. Sıcak tutuyor, el de dursa daha fazla rahatsız oluyor. Pusette mis gibi uyudu biz hiç pişman olmadık. Yine de siz bilirsiniz 🤷🏻♀️