Tazegebe1 Kızlar ben 37+3 üm tam 37. Haftada çatıma baktı doktor baya dar dedi 3 ü geçerse doğurman sıkıntılı olur şimdi bekleyelim dedi yani direk gün vermesi gerekmiyo mu şimdi stres oldum ister istemez darsa nasıl doğurcam 2 küsür bile olsa :(
meraklianne1 Tazegebe1 bence böyle düşünme mesela 3 kg der ama bebek daha az doğar belki ondan sana doğurursun gözüyle bakmıştır benim doktorumda bana 3 doğurursan kahraman olursun dedi😁😁 henüz çatı olmadım pzt olcam galiba bide şöyle düşün zaten kontrollerin 10 güne düştü o kontrol de tekrar söyler sana sezaryense de gün verir bebeğin zaten 3 kg ise 38. Haftayı bekletir diye tahmin ediyorum🍁
[silindi] Tazegebe1 İlk doğumumda 3020 gr bebek doğurdum ve doğum esnasında çatın çok dar birdaha 3 kilonun üstünde normal doğum yapma dedi. Şimdi 26+4 günlük gebeyim doktorumla bu bilgiyi paylaştım bakalım herşey normal giderse ve hala dar ise 3 kilo olunca planlı doğum yaparız diye konuştuk. Bunu doktorunuza söyleseydiniz keşke herşey yolunda bir sıkıntı yok ise bunu dile getirin.