AiA Arkadaşlar bilen varsa yardımcı olsun lütfen . İzine ayrılıp rapor aldığımızda rapor parasını ne zaman alıyoruz ?? Ev kredimiz var eğer parayı rapor sonu alıyorsam mahvolurum 😔
deletedmom734 AiA canım rapor sonu diye biliyorum ben bizim kurumda doğum iznine ayrılanlar öyle aldılar hep:(
Eliffff AiA maalesef rapor sonu alıyorsun canım😞 ama muhasebe bölümüne iletirsen durumu raporunu aylık olaral bildirip almanı sağlayabiliyorlarmış.bilmem ilgilenip yaparlar mı ama sen şansını dene bence
BetulGokhanYldrm AiA ben 170 arayıp sormuştum. Eğer işyeri muhasebeniz raporu aylık olarak manuel sistemden onaylar ise para da aylık olarak düzenli bir şekilde yatıyor bilgisi verdiler. Siz de arayıp sorun isterseniz.
Zeynepgamze Bende rapor sonu diye biliyorum patronla konuşup ondan alıp sonrasında ona ödeyebilirsin ama insaflı bi patronun varsa
Aylin1506 SevdenurTirasci doguma kadar sure icin ve dogum sonrasi sure icin 2 kez rapor veriliyor. Arkadasiniz dogru demis. 2 kerede yatacak para. Dogumunuz ne zaman ise o zamandan sonraki 15 -20 gune kalmaz ilk kısım yatar. Dogum sonrasi icin de ortalama 56 gunluk bir sure oluyor diye biliyorum. 56 gunden snra diger kısım yatar
deletedmom734 BetulGokhanYldrm siz nerde çalışıyorsunuz aceba? Böyle aylık alabiliyoruz hakkımız var neden toplu veriyorlar:((
BetulGokhanYldrm deletedmom734 ben de özel bir şirkette çalışıyorum. Anlattım bu durumu rica ettim yaparlar mı yapmazlar mı bilmiyorum ama 170 sen aldığım bilgi bu şekilde
Zerrecik İşyerinin kaç günde bildirim yaptığı önemli. Ben 30 günlük istedim. Her 30 günde sgk ya bildirilecek ve para ona göre yatacak. Bildirimler 10 ve katları şeklinde yapılabiliyor. Detaylı bilgi için 170 çalışma ve Sosyal güvenlik iletişim merkezini ara.