Kızlar merhaba ilk gebeligim. 37+1 deyiz. Uygulamaya gore dogumuma 20 gun var. 2 gundur kendimi çok enerjik hissediyorum. Surekli ev isi yapiyorum. Simdi yorgunum uyumak istiyorum ama uykum yok. Kalp carpintim normalde olmazdi ama iki gundur surekli kalbim carpiyor. Uzaninca, sol bacagimi oynattigimda sol bel kismim agriyor ve bugun 4-5 defa kasilmam oldu. Bir de sanki her an regli olcakmisim gibi hissediyorum. Afedersiniz ama makat bolgemde baski hissediyorum Bebisimde cok hareketli ayaklari midemde. Bu dönemde benim gibi olan var mi ?? Ya da bu durumun sebebi nedir bilen var mi