Merhaba hanımlar bebeğim kanala indi ama doktorum sezaryen dedi
bebekte ayaklarımı uzatarak oturunca özellikle hareket ettikçe alt tarafımda aşırı baskı oluyo
sanki saatlerdir küçük abdestimi tutuyorum da birden kaçırcam gibi
sizde de oluyo mu öyle durumlar
ya da sizde ne gibi şeyler oluyor ?