GizemBoran 12 haftalık hamileyim daha sonuçlar çıkmadı ama ikili taramada beta 36 çıktı çok çok düşük değil mi ? İkili taramaya özgü mü böyle çıkıyor yoksa ?
GizemBoran meraklianne1 oh şükür normalde 1000 lerde falan olması gerekiyormuş şaşırdım bende papp değerin kaç çıktı peki benim 3145 normal mi sence
meraklianne1 GizemBoran inan hiç bilmiyorum söylediğin değeri ben 38. Haftadayım sadece betayı unutmadım sebebi de 50 den düşükse erkek yüksekse kız hurafeleri var ondan kalmış aklımda😄😄 söylediğin değer hakkında bi bilgim yok🌸🌸
Fehime16 meraklianne1 eğer dedgin doğru çıkıyorsa yada bana denk geldi betam 68 çıkmışti bgun kızım olduğunu ogrendim🤣🤣🤣
Fehime16 meraklianne1 seninde bir dahakine erkek olcaktir oyuzden 🤣🤣🤣 genelde böyle şeyler denk gelir çok gerçekçi olduğuna inanmiyorum ama tek sağlıklı olsunlar da canım 😍😍
meraklianne1 Fehime16 evet inşaallah sağlıklı hayırlı evlatlarımız olur inşaallah 2. Erkek olursa 3. Kız olsun yeter artar bana😁😁🤣🤣 keşke böyle ısmarlamakla olsa demi😇😇
Fehime16 meraklianne1 ayy keşke huyunu suyunu herseyine biz karar versek anne olarak hakkımız olabilir aslinda fena olmazdi 🤣🤣🤣