Bugün 37+1 olduk 🤗
36+3 te 3100 gr dı bebeğim. Aynı zamanda çatı muayenesi de oldum. 2 cm açılmam var fakat normal doğumu beklersek bebek çok kilo alacağı, doğumun kolay olmayacağını söyledi doktorum. Yine de tercihi bana bıraktı. Bende sezeryan olmaya karar verdim.
37+3 te kontrolüm var . Sizce 37+6 da alır mı? Yoksa 38+ ' lara geçmemizi mi bekler?