Sulee_ Göbek kaşıntısına ne iyi gelir delirmek üzereyim kaşıntıdan kaşıdıkça daha cok çatlar diye duymuştum ama dayanamıyorum
Bloggeranne_93 Sulee_ bende aynı durumdayım catlarım dıye kaşıyamıyorumda. Gecen gün kriz gecırdım resmen havluyu ıslatıp koy karnına bıraz canım rahatlatıyor beni
Sehera1 Sulee_ benim 2-4.aylar arasında inanılmaz kaşıntım olmuştu o dönem bol bol nemlendirici sürdüm rahatlatmıştı
Blgesronel92 Ben kantaron yağı kullanıyorum 32. Haftadayız henüz çatlamadı sürekli nemli tutmaya çalışın oraları