minikbiranne1 Hanımlar merhaba yine ben🤣 8+1 hamileyim bilmeyenler için söyleyim.d Çilekli süt ishal yapar mı? Sabahtan beri 6 tane içtim çok kötü ishal olmuşum sizce sütle alakası var mı🤣 Zararı olur mu yani
ozge_sblr minikbiranne1 hiç fazla süt içmenin zararı olur mu duymadım ama çilekli sütte şeker var diye biliyorum ve bence hamilelikte aşırı şekerli şeyler tüketme ki doktorlar da önermiyor. Bir de hamilelikte bebek aşırı gaz yapıyor süt de fazla gaz yapan bir içecek. Karın ağrısı çekebilirsin ertesi gün sütten dolayı
Seymamuge meraklianne1 hahaha fazla laktoz tüketiminden ishal yapar diye biliyorum ama belki kişiden kişiye değişiyordur bilemedim 😬😬😬
Dubletombikdoner 😂😂😂 kendine hakim olamayanlardan bir tanesi daha 😀 tadi cok guzel ama 😅insan dayanamıyor 🤣 ama azcik da dayan yani 6 tane nedir 😁😂
meraklianne1 Seymamuge oda olabilir valla bünye meselesi ama bu konuda ki tek gerçek arkadaş abartmış fazlasıyla😅😅