Mervetrkmenoglu Merhaba kızlar osmaniye kadirlide olanlar buluşalım doğum ücretleri hakkında bilginiz varmi acaba
Tubalp27 Mervetrkmenoglu Osmaniyede oturmuyorum ama kontrollerime oraya geliyorum ibnisina hastanesi 1.500 2.000 diye biliyorum ama sezeryan doğum benim 2. Doğumum olucak😊
Beyzan Mervetrkmenoglu eğer merkezi soruyorsanz Osmaniye yeni hayatta Sezaryen 1850 park hastanesinde 1500 TL diye biliyorum.
Minigimyolda Mervetrkmenoglu kadirlide oturuyorum ama doktora yeni hayata gdiyrum ve doğumu orda düşünüyorum
Beyzan Momy11 ben ikinci Sezaryen fiyatı aldım ama çok fark olacağını sanmıyorum. Telefonla bilgi veriyorlar arayıp muhasebeye bağlanmak istiyorum derseniz söylerler yeni hayat ve park hastanesi ama Sina telefonla bilgi vermiyormus
Ezel01 Yeni hayatta doktor sezeryanı uygun görürse 1850 dediler siz isterseniz farklı ücret çıkar dedi veznedeki bayan bana