Mom77788 Kızlar merhaba 35+5 hamileyim ilk gebeliğim sütüm gelmedi hala 😒 sizlerde kacıncı haftda geldi acaba
Umay1m Mom77788 hamilelikte sütün gelmesi o kadar da iyi bir şey değil zaten canım her hamilelikte gelmez ama süt kanalların oluşur bebeğin emmesiyle de dışarı akar kafana takma böyle şeyleri bir sorun değil bu 🌺
Asyaayaz1 Her gebelikte gelicek diye bişey olmazki bu farklılık gösterir asıl beklenen süt Doğum sonrasıdır bunu kafanıza takmayın bile 🌸
Dubletombikdoner Canm her gebelikte gelen birşey degil ki 😊 gönlünü rahat tut benimde gelmedi 😁 bizden çok yani 😁 bizden çok olması bu durumun normal olmasi 😊nadir geliyor bazılarında 😊
Mom77788 Umay1m ya genellikle etrafımdaki herkeste hamileliğinin son zamanlarında sütünün geldiğini duydum . Bi an teredütte kaldım ya gelmezse
atlasinannesii Göğüs uçlarında beyaz katılık oluyor suyla temizleyince 1 saat sonra tekrar o beyaz katılık oluyor sizce bu süt mü