Suan 34bhaftadayim ve nerdeyse burun tikanikligim yeni gecti diyebilirim. Allerjimde vardi. Doktor ilac kullanmamai soyledi. Burun spreyi sisesine tuzlu su koyup ihtiyacim oldukca ondan sıktim. Spreyle yasadim nerdeyse 6ay diyebilirim. Baslarda sadece gece rahatsiz ediyordu sonra gunduzde 3 4 defa kullanmaya basladim. Tuzlu su en zararsiz olani. Ilac kullanmamaya calisin. Okyanus suyu da olur alabiliyorsaniz.