Happydayss20 21. Haftada başladı benim ellerim ayaklarım şişti hatta her sabah ağrıyla uyanıyodum tuzu kestim yine geçmedi sonradan farkettim ki fazla ayakta kalmaktan ve sıcaktan oluyormuş her gün ılık duş alıyorum ayaklarım çok fazla siserse de ılık ve tuzlu suya koyuyorum bazen buz kompresi yapıyorum iyi gelmeye başladı iki gündür çok şükür şişliklerim indi sizede tavsiye ederim 🙏🏻