35+1 çok rahat gebelik geçiriyorumm çok şükür 🙏 bebeğim baş aşşağı pozisyonda 32 den beri, bugün vajinamda hafif ağrı oldu nasıl tarif edilir bu ağrı bilmiyorum ama bebek sanki hareketlendiğinde oluyor gibi normal mi acaba bu haftalar ilk defa böyle bi ağrı yaşadım ☺️