Öncelikle Allah’ım isteyen herkese nasip etsin♥️
Gelelim doğum hikayemizi🥰39+4kontrol için doktorumuza gittik,nst girdim önce hiç ağrım çıkmadı biraz üzüldüm açıkçası ,çünkü yıllardır bu anı beklemisim hayalini kurmusum 🥰
Sonra dedimki muaneden önce bı tuvalete gideyim bir baktım kanamam var ,hemen doktorun odasına girdik ,kanamam olduğunu söyledim , dedi gözün aydın yatış veriyorum ,o an ne yapacağımı bilemedim, aglasammi ,gulsemmi ,ciglikmi atsam
Kapidan çıktık esime sarildim ağladım ,oyatis işlemlerini yapmaya bende doğum haneye gittim
Bana suni sancı verdiler başladım ağrıları çekmeye ,bı cm 3cm,4 cm derken ,acil sezeryan dediler kuzum yerlesememis, hakkımızda hayırlısı buymuş
Onu görünce bütün dünyam değişti , bu inanın anlaticak birşey değil , gördüğüm an dua ettim , Rabbim isteyen herkese nasip etsin, şükür ettim ,
Annem hep der ana olunca anlarsın diye gerçekten öyle ❤️
İki gün hastanede kaldım ,şimdi evimizdeyiz,birde köpeğim var dışı golden çok merak ediyordum ne yapacağını , öyle bir sahiplendiki size anlatamam ,kızımı kokladı ayaklarını yaladı🤪 başında bekledi
Sormak istediğiniz birşey varsa müsait oldukça yazarım kizlar 🥰 bu arada o hastane çantası olayını gerçekten abartiyolarmis okadar çok gereksiz goturmusumki
Hepinize hayırlı hamilelik ve güzel doğumlar diliyorum sevgiler🥰