Bukettpcu Merhaba kızlar belki saçma gelebilir ama ben mor şampuan aldım fakat çoğu kişi kullanmamı önermedi içeriği belki zarar verebilir dedi sizin bilginiz var mıdır acaba
Havvanur42 Bukettpcu Canım zararlı mı bilmiyorum ama bende kullandım hep şuan 35 haftalık olduk son bir aydır kullanmıyorum üşeniyorum
Minigimm0611 Bukettpcu 1 dakikalık bişey aslında bişey olacagını sanmıyorum ama yinede diplere uygulamayın neolur nolmaz.
Neslim123 Merhaba saçlarınızın uçlarına uygulayabilirsiniz saç derisine temas etmediği için bir sorun olucagını sanmıyorum ama tabi siz bilirsiniz
Elfgksu Ben bayan kuaforuyum , mor sampuanlarin icerisinde kimyasal icerikli renklendirici yok diye biliyorum… Siz yine de icerigini okuyup kullanip kullanmamaya karar ver8n…
irorkay Bukettpcu ben kullanıyorum haftada bir kere. Bir sorun olmadı şükür 🤷♀️ diplerine değil de sadece uçlara sürüyorum hemen yıkıyorum zaten 1 dk içinde
Nurklc38 Bukettpcu Ben kullanıyorum canım sarı saçlarım o yüzden zararlımı bilmiyorum ama bi etkisi olmaz uçlara kullan
DiDoCe Bukettpcu Mor şampuan da bi nevi açıcı niteliginde ama ben mavi şampuan kullaniyordum 2-3 dk da sararan yerler tekrar platine dönüyor düşünün bu kadar etkili bi ürün asla masum olamaz bence :))))