Denizayaz Merhaba arkadaşlar dün idrar testim pozitif çıktı bugün kan verdim HCG 94 çıktı sanırsam daha yeni kaç haftalık hamile oluyorum ilk cocugumda yüksekti direk kese kalp atışı göründü doktora hemen gideyimmi bekleyeyim mi biraz 😊
depsizoo Denizayaz Daha 2-3 günlük gibi bişey olması lazım bekle gitsende bişi göremezsinki 😁 sata göre hesaplanıyo gerçi ama
kaderelmci Denizayaz 3 gün adet gecikmesi ile 141 di betam 4+5 haftalıktı 30 günde döngüm tam siz de son adet tarihinize göre hesaplayabilirsiniz
habibe46 Denizayaz henüz çok yeni en fazla 1 haftalık falan doktora hemen gitmeyin bence köşede görünmez 2 hafta içerisinde belli olur hayırlı olsun Rabbim kucağınıza almak nasip etsin İnşAllah 🙏
Nurhanimm Denizayaz hcg dusuk cok yeniye benziyo ama hcgden soylemicek doktor kac haftalik oldugunuzu son adet gununuzu sorcak kalp atisi icin daha yuksek olmali benimki bin kusurlerdeydi hala kalp atisi yoktu mesela sadece kese olusmustu
Glbnpk Denizayaz Öncelikle hayırlı olsun. Adete göre 5+1 ama sanırım geç döllenme olmuş. Beta daha erken bir haftayı gösteriyor. 🥰
Sevcanipek Merhaba, beta hcg 471 çıktı son adet günüm 13 Mayıs. Hafta başı gideceğim doktora kaç haftalıktır sizce ? :)
Glbnpk Denizayaz sanırım sizin de benim gibi 1 hafta geç döllenme. Doktor son adet tarihimi bir hafta ileri aldı ve gelişimi yeni tarihle orantılı gitti. ☺️
Denizayaz Glbnpk pazartesi saglik ocağında tekrar kan vereceğim haftayada randevu aldım bakalım hayırlısı olsun hakkımızda 😊