istanbulluanne Kızlar daha 4.5 ay var gerci ama artik hersey isimli,oğlumuzun adini kararlaştırmak istiyoruz. Simdiye kdar hep Uzay Sarp dedik ama ben Cihangir ismini acayip cok beğeniyorum. Smdi esimde ona sıcak bakmaya başladı,çevrede cihangir olsun dedi. Çok kararsiz kaldik. Sizce Uzay Sarp mi , Cihangir mi ?
Gamze772 istanbulluanne tercih tabiki sizin ama uzay ismi çok garip geliyor bana lütfen yanlış anlama amaç eleştiri veya incitmek değil kesinlikle benm düşüncem sadece
istanbulluanne Gamze772 Yok tabiki fikir sordum zten bende basta acayip beğeniyordum ama smdi çok uçuk geliyor sanki 😞
istanbulluanne tomurcukannesi Yani evt bir anlami yok ama kulağa hos geliyor du sanki zten bilemedim ya
HazalKele Uzay ismini hiç sevmem yanlış anlama ama bence çocuğuna uzay ismini koyma. Cihangir çok güzel ağır anlamlı hiç değilse :)
istanbulluanne HazalKele Sanırım burdan da anladigim kadaryla Uzay beğenilmeyen bi isimmis 😀 Cihangirde yoğunlaşcam