Kızlar 27+3 te doktor kontrolümüz vardı ulturoson kağıdında GA 28W0D+/-8D yazıyor onun biraz altında da GA 26W6D+/8d yazıyor ve yine biraz altında da 27W3D+/-8D yazıyor şimdi bebeğim geri kalmış oluyor yoksa ilerimi hangisi normal haftası oluyor lütfen bilen cevap versin erken doğum riskim var bebeğimin geri kalması kötü olur 😕 fotoğraf atıcaktım ama nasıl yapılıyor bilmiyorum