Merhaba anneler ve anne adayları 2.ci gebeliğim 17 haftalik olduk bundan 4 güne kadar hissetmeye başlamıştım hareketlerini ama şuan o hissettiğim hareketleri hissetmiyorum normalmidir kontrolüme daha 1 hafta var erken olduğu icinmidir acaba kendi kendimimi korkutuyorum bilmiyorum