Sema99 Kubra3458 37+4 doğum yaptım 2 saat sancı çektim ıkındım ki kanala girsin baş asagıya çok inat etti benle
Liva2018 Kubra3458 ya bizde 38haftalığız bugün öğrendim bende kızımın kanala gitmediğini ama çoğu kişi daha erken dedi ama sizden de duyunca ki yolun sonuna gelmişsiniz iyice ümidim kırıldı sanki 🙄
Kubra3458 Sema99 Çoğu kişide kanala dogum anında girebiliyormuş sanırım? Yani doktor sabahtan akşama kadar yürü dedi ama sıcak havada nereye kadar yürüyecegiz
Kubra3458 Liva2018 Belli olmuyormuş,kimi bebek sancıların başladıgı gün direk kanala giriyormuş.Sanırım benimki öyle olacak gibi duruyor.
sblgzgn Bebeğim son ana kadar kanala girmemişti ve perşembe günü suni sancı ile doğumum başlatıldı. Sabah 9 da hastaneye yatışım yapıldı 21:30 da hala kanala giremediği için sezeryan kararı alındı. Hem o kadar sancı çekip sonrasında sezeryan olması yıpratıcı bir süreç oldu. Ama yine de çok şükür oğlum geldi ya tüm acılar geçiyor.
sblgzgn Guzelyuvam 1,5 cm açıklık vardı. Suni sancı sonrası 2,5 cm gibi açıklık oldu ama bebek kanala inmediği için daha fazla açılma olmadı maalesef