Crkbra Hanımlar merhaba bugün tam 38 haftalık oldum doktordaydim ve bebek kanala inmemiş, inmesi için ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler yardımınıza ihtiyacım var
Crkbra Havvaoz benim baş gelişi ,çatı muayenesi oldum bugün çatın orta dedi bana doktor inşallah normal doğum olabilir