Herkese iyi akşamlar. Dün geceden beri sol göğüs altımda batma şeklinde mi desem, sanki bir şeyler kıpraşıyormuş da rahatsızlık veriyormuş gibi mi desem bilemedim ama o tarz bi ağrı var. Bazen de sanki baloncuk varmış da o rahatsız ediyormuş gibi. İncinmiş gibi. Nasıl tarif edeceğimi şaşırdım. Şuan 16+6 haftalık gebeyim. Normal mi acaba?