Ben 7 Haziran’da oldum ilkini üstelik o gün de öğleden sonra seyahate çıktım (Ankara-Mersin) ne o gün ne de ertesi gün bir ağrım olmadi. Bunyeden bünyeye değişiyor demek ki. Hatta hemşire çok olursa ağrın ılık bir bezi buzluğa koyup kompress yap koluna demişti ki ben onu yapmadım gerek kalmadı cunku