Edanurusta İyi akşamlar 🤰 23 haftalıkken gidip 27 haftalıkken geri dönüş yapacağız . 12 saat sürüyor otobüs . Doktorum tavsiye etmiyor . Aramızda hiç gidip sıktını yaşayan var mı acaba ☺️
Furkan35 Edanurusta en büyük sıkıntı bence tuvalet. Nasıl gidereceksiniz? Tutarsanız enfeksiyon da olabilirsiniz. Bir de hareketsizlik var . Uçakla yapabilme durumunuz varsa uçak deneyin
Semos55 Edanurusta ben 35 haftalıkken 14 saat yol geldım allahın ızınıyle bırsey olmadı Hamılelıgım bıyuncada Sureklı 14 saat yol gıdıp geldım dokoruma sormadım hıc tabı sorulması gerekyo ama ızın alamazdım allahıma emanaet geldım cok sukur bır sıkıntı olmadı Sadece 35 haftalık oldugumuz ıcın El ayak sıstı bıraz sonrada ındı ☺️
Edanurusta esoeso Doktorum kesinlikte gitme demedi . Tercihi bana bıraktı. Ve bende yaşanabilecek sorunlar nedir hiç bilmiyorum bunu öğrenmek istedim
Meltemsefa Ben 5 saatlik yola cikmadan once dra sordum.1.5 saatte bir mola verin bi 10 dk yuru dedi.bi sorun yasamadim cok sukur.
Edanurusta Meltemsefa Kendi arabamız ile gitsek sık sık mola vermek mümkün tabi ama otobüs ile zor maalesef 😌
gonulcelen Edanurusta otobüs olması bnce sıkıntı araçla sık sık mola verdiğin zaman sıkıntı belki daha az olabilir tabi bu durum kişiye göre değişir belki senin içinde uygun görmemiştir. Sıkıntı ne olur dersen kramplar uyuşmalar yaşarsın kan dolaşımın yavaşlar bu kdr uzun süre uzun oturmak bebeğin için de kan akışı yavaşlayabilir
sare55 onermem. ben gittim bel agrisindan catladim. hareketsiz ayni yerde mafoluyooo insan. tavsiye etmiyorum. hicc
Edanurusta sare55 Uçak en mantıklısı o zaman ☺️ Normal zamanda bile zor dayanıyorken hamile ile zor olur. Şu an 17+5 deyim hep böyle rahat olacağımı zannediyorum sanırım 😅
Sevda2018 Ucak sıkıntı canım 30 haftadan sonra doktor roporu istiyorlar eyer ropor olmazsa almıyorlar.. Bende sıksık zoeunlu yolculuk yapıyorum ucak soeun cıkarıyor 30 haftadan sonrada vermiyo zaten doktor ropor
Aysenurtsr Sevda2018 yanlis biliyorsunuz veya sizin doktorunuza bagli bir durum bu. Daha 2hafta once 30 haftalikken ucakla gittim.,donusum 32. Haftamdi. 28 den sonra eger riskiniz yoksa raporla biniyorsunuz, 36.haftadan sonra ise kesinlikle almiyorlar.
Aysenurtsr Edanurusta otobus cok problemli. Cok rahat yolculuk yaptim ben ucakla doktor kontrolunde ve raporumla.
sare55 Edanurusta benimde normalde bel agrisi kasik agrisi ne bilmezdim. ne sisligim vardi ne bisey. aman bana bisey olmaz dedim. rahatim diye. ama bi 5 saatlik otobus yolculugu yaptim. herseyi yasadim diyebilirim. ama ozel araba rahatti. bencede ucak cnm.
Gizemada Ben 3 saat mecburi oturmak zorunda kaldım mahvoldum 24 haftadayım doktorun izin vermediyse bence riske girme derim mecburiyetin yoksa