Kntrci Merhaba bebişlerinizin kalp atışını kaçıncı hafta duydunuz? Benimkisi 6+5 enson gittiğimde hastaneye 5+5 di ama duyamadım 🤗
Nazlican1994 Kntrci 7 haftalıktı sanırım kalp atışını duyduğumda çok güzel bir duygu rabbim isteyen herkese nasip etsin ilk kontrollünde sende duyarsın inşallah 🌸🐥