gul1han_ 38+1 haftadayiz bugün sabah akşam yürüdüm iyice ki gelsin bu hafta diye faydası olur mu bilmem küçük adam ne derse siz kaçıncı haftada doğum yaptınız gelmesi için ek birsey denediniz mi ve oldumu bizedeeee yazın🖐️
Purpura26 gul1han_ Benimde hedefim 38de doğurmak 😅 korunmasız ilişki, dayanabildiğim kadar sıcak suya oturma küvette,göğüs ucu uyarma, ahududu yaprağı çayı,hurma 😅😅 hepsini denicem. Ama bebek kendi karar vercektir yinede
Misskokuluminikk gul1han_ 38 + 5 bekliyoruz bakalım ben de yürüyüş, çömelme ve perine masajıyapıyorum agududu yapragı cayı daha bugün içtim 1 defa
Zzeyneptekin gul1han_ bizde 38 haftalik olduk iki haftadir 1 parmak aciklik son 4-5 gündürde sancilar kasilmalar baya yogun sekilde Iliski , ahududu yapragi cayi , hurma , zaten sürekli hareketliyimde ama tik yok 🤦🏻♀️
B-P-R gul1han_ ilişki doğumu herzmaan tetikler 😅 Sqaut Merdiven inip çıkmak yerleri bezle silmek Hurma yemek egzersiz yapmak sıcak duş almak bunlar hep doğumu tetikliyen şeyler 🤭
Sehribannnn gul1han_ hayır kasılma ve yalancı sancı oluyor arada okadar 😁 baş aşağı ebem 27 haziran dedi ama bilmiyorum artık 🤷♀️