TubaEla kizim doğduğundan beri avent kullanıyoruz başka emzik kabul etmiyor her ay en az iki tane gidiyor kizim 10 aylık 1000 tlnin üstünde emzik parası vermişimdir birde geçenlerde bulamama gibi bir problem yaşadık firma üretimi durdurmuş sanırım baya zorlandık bulmakta