Busecnr40 ben de 36+6 yım. Bir iki gündür günde birkaç kez vajinada iğne batması tarzında bir his oluyor. Karnım yumuşak kasılma olmuyor ama artık eski sezaryen izimin olduğu yerin daha çok dolduğunu hissettim. Bilmiyorum belki bebek daha da büyüdüğü için belki de daha da aşağıya indiği için, açıkçası aynaya baktığımda göbeğimin aşağı inip inmedigini anlayamıyorum. Ve sizin gibi korkularım da var resmen benim hislerimi yazmissiniz, bizim de kontrolümüz çarşamba günü. 38+2 gibi planlı sezaryen demişti doktorumuz ama erken gelirse solunum sıkıntısı yaşar mı diye korkuyorum