Eli94 M_Lyl_33 Allah razı olsun canım komanda olarak gidecek eşim yarım saatmiş sanırım Gürpınar la arası artık ne kadar huzurlu olabilirsek bakalım 🤔
Papatya_38 Eli94 gozdee07 yorumları okudumda bizde Kayseriliyoz kayseriden geldik seninle aynı galiba ayni kaderimiz 😂eşinin ekip burdaki ev sahipleri ile konuşması bakmasilazim çünkü yayıncı yeri hep
gzdeozss annesinin_beybisi o taraf Edremite uzak ama bölge bölge değişiyor buralar ama dediğiniz doğrudur askeri polisi seven var sevmeyen var burda bile bazı mahallelere zırhlı harici normal araç giremiyor mesela direk taşlıyolar ama doğudayız sonuç olarak buna şükür
Ist3434 gozdee07 merhaba, hayirli olsun oncelikle. Bende caldirandayim ve tayinciyiz evimi bosaltiyorum. Isterseniz bakabilirsiniz. Buralar damisiniz? Ev bulmak tayin doneminde biraz sıkıntılı oluyor. Insallah gonlunuze gore olur :)
Minnakkannesi Ugulsum ilk görev yerimdi mükemmel bir insanlık var orda . Eşime Doğu görevini yapmadı orayı yazalı diyorum sürekli🙂
Gul2528 gozdee07 bizde ipekyolundayiz merkezde 3 ay olduk geleli ilk zamanlar biraz zorlanmistim ama şimdi alıştım güzel yer Van :)
gozdee07 Gul2528 ya sanırım en az gelişmiş yer çaldıran ne bi ev bulabiliyoruz ne bişey gidip bakmak gerekiyor ama doğum sürecinde çok zor oluyor çok sıkıntı çekiyoruz daha gitmeden çok stresli oldu nasıl olucak bilmiyorum
Gul2528 gozdee07 ben ilçeleri pek bilmiyorum ama İpekyolu tarafında ev bulmak o kadar zor değil güzel yer