Yarın tam 1 haftalık oluyoruz 😇 6 Haziran pazar günü gece 1 de adet sancısı gibi yokladı , zaten her zaman oluyordu ama içime doğdu sanki biraz farklı geldi huylandım , sonra sabaha karşı 4 de birden uyandım ağrım artmıştı belimden geliyordu , süre tuttum 5 -6 dakika da bir geliyordu , eşim 1 saat sonra işe gidecekti kaldırdım gitme ben doğurucam dedim 😂 7 gibi hastaneye gittik çantaları falan herseyi aldık yanımıza , sancım çıktı nst de ,2 cm de açıklık var yatış dedi doktor , odaya aldılar üstümü giydirdiler nst ye bağladılar yatarken ağrı çekmek zor oldu yürüyüş yapmak iyi geliyordu , 1 saate bir açılmama baktılar 2 cm idi hala , duşa girdim , pilates topu verdiler , 4 e kadar bunlarla oyalandım ama sancı çekiyorum bir yandan Ablam belimi ovuyor, korkutmayım kimseyi ama ortalığı baya yıktım eşimin elini sıka sıka ellerim acıyordu artık son saatler , sonrasında yürürken yere su damlası düştü hemşireyi çağırdık yatağıma yatırdılar suyumu patlattı , baya rahatladım su akarken , 1 saat sonra açılmam 6 cm olmuştu saat 4 dü alıyoruz doğumhaneye dediler , sandın gelince ıkın dedi doktor , sonrasında açıklık 10 cm oldu , bebek zaten doğum kanalındaydı 3 kere ıkınmamda geldi her seferinde daha fazla ıkındım , bir yandan hemşire karnıma bastırdı , karşıda dijital saat vardı onu saya saya ıkındım😂 şükür doğum anı sancılar kadar zor olmadı , bebeği gördüğüm anı hiç bir şeyi değişmem, doktora kaç kere çok şükür dedim anlatamam, bebeği götürdüler sonra plesantayı aldı iki kere doğuyormuşum gibi oldu onu alırken de aynı ıkındım , sonrasında fazla yırtılman oldu dedi dikiş attı , ben bitti mi bitti mi diye sora sora doktoru bıktırdım artık 😂 bir an önce odaya gidip bebeğimi görmek istiyordum , sonra kalktım ayağa , doktor yürüyebilirsin odana istersen dedi, nazlandım yatarak gideyim dedim 😂 sonrasında ayağa da kalktım oturdum da rahattım , dikişlerim acıyor hala oturup kalkarken ama olur o kadar artık 🥰