Hamdos Kizlar daha hicbelirtim yok sadece bir kac gundur kanli akinti gordum ve nisan gelfi ama halen bir belirtil yok ne zman dogacak artik cok zor geciyor gunler sizinde nasil oylemii veya nasil baslar dogumum ayni seyleri yasayan varmi
Denizim Hamdos ben amerikadayim suan 40.haftam bitityor sadece 41.haftayi beklicez dediler gelmezse rahim acicii verip suni sanciyla dogurtacaklar,42.hafta riskli degilmi acaba ?tekrar ultrasona girdinmi? Beni persembe tekrar sokacaklar
Hamdos Ebru12 ben isvecte yasiyorum ve ebem yine 8 gun sonra randevu verdi anlicagin beklemekten baska birsey yapmiyorum
Hamdos Denizim hayir malesef burda ultrasyona sadece 1 defa alirlar baskada yok anlicaginiz bilmiyorum ama sabah sizinti geldi acaba suyummu bilemiyorum
Denizim Hamdos burda da 3 defa ultrasona aliyorlar ama benim gunum gectigi icin suyumu kontrol edip 1hafta bekleyelim dediler😩, sizin orasi daha fenaymis 1kere ultrason cok az ya