_biranneadayi Kızlar 10 haftalık oldum. Folik asitim de bir haftalık kaldı. Bu vitamin kaç haftaya kadar kullanılıyor? Tekrar ilaç almama gerek var mı? 10. Haftada bırakılıyor diye biliyorum. Doktora sor demeyin doktoruma da ulaşamıyorum🤷🏻♀️
Pembe_duslerr BlueButterfly benimde doktorum kullandırdı 4.5aya kadar hatta devAm etmemi istedi bir kaç şey duyup arastırdım ve bunu doktoruma söyleyince bıraktım.sadece omega 3 ve kan hapı kullanalim dedi.fazla folik asit alımı ilerde cocuga zararlı olabiliyormus googledende bakabilrsnz
BlueButterfly islimm__66 bilmiyordum doktor ne derse ona gore hareket edicez artık bi bildiği var demekki folik olayını çok onemsiyorlar tek degilmisim😊
selnaz Haftaya kadar folik asit kullandım. Daha sonra hamilelik vitamini olan decavit e başladım 6.5 ay oldu halen kullanıyorum
Aysnn3705 _biranneadayi kullanmaya ne zaman başladın 3 ay kullandırıyo doktorla bnm 4 ayım dolunca bıraktırdı doktor 1 aylıkken başlamıştım kullanmaya
Calisananne25 Haftamda bıraktırdı doktorum farklı takviyelere geçtik. Ama ben gebelik öncesinde de 2 3 ay kadar kullanmıştım belki ondandır
BlueButterfly Pembe_duslerr hic sormadım ne derse onu yaptım kontrole gidince sorucam mutlaka ve araştırıcam tesekkurler😊