gozdee07 35+5 göbek deliğimin yan tarafında iğne batar gibi bi acı var geçmiyor acaba yırtılıcak mı dedim yok çatlak falan da olmadı korkmaya başladım artık bunu yaşayan var mı randevum da salı günü yaşayan varsa yardımcı olun lütfen
Thutik gozdee07 32. haftadan bu yana aralıklı olarak oluyor bende de. Forumda da daha önce yaşayan farklı anneleri de okumuştum 💗 böyle batmalardan sonra göbeğim bir tık daha büyüyor hep. Daha dün tüm gün göbek dediğimde oldu ama doktora gidince hiç sormadım burada yazışmalarda da olduğunu görünce. İçinize sinmezse siz sorun yine de 🍀
gozdee07 Thutik evet benım de 32. Haftada başladı ama kısa kısa olurdu bugün baya geçmiyor içim rahatladı biraz çok sağolun