GunesliGunler_ Kızlar ovülasyon kiti ile dün yumurtlama gördüm. Değerlendirildi. Bugun ki testim de T çizgisi soluklaşmıştı. Bugun gün içinde de sağ kasığımda aynı dakika içerisinde 3-4 kez ani batma oldu. Bu durumu yaşayan oldu mu hiç ?
Zeysezer GunesliGunler_ yumurtlama değerlendirdikten sonra oluyor öyle ağrılar batmalar gebelik olsa da olmasa da
GunesliGunler_ Deniz59 öyle olsaydı bugun ovülasyon kitinde T noktası pik olmaz mıydı bilemedim 🤷🏻♀️
GunesliGunler_ AnnelikHayali akıntı felan olmadı da o yüzden sormak istedim. Normal de şeffaf akıntı olmuyor mu çatlama olunca
GunesliGunler_ AnnelikHayali ne sabır gerektiren süreçler dimi 😊 ALLAH inşallah hepimize nasip eder annelik duygusunu hayırlısı ile amin
AnnelikHayali GunesliGunler_ gerçekten öyle… amin inşallah. Allah ağzından duysun. 🙂hepimiz güzel haberler verelim birbirimize inşallah.