nslhnyldz biraz önce aşısını olup geldi. Pazartesi doğum olacağı için cuma gününe test vereceğiz. Doktora aşıya bağlı olarak pozitif çıkma ihtimalini sormuştum dün, antikor gelişir ama pozitif çıkması beklenen bir durum olmaz demişti. Herhangi bir önlem almadık o yüzden 💗