Sema-tuncer bebeklerin ilk 6 ay anne ile aynı odada yatmasi öneriliyor. Sonrasında emzirme devam ediyorsa oda ayırmak çok kolay olmuyor. Ben şahsen bebeğin 2 yaşına kadar anne ile yatmasini sonrasında bebeğe uzun süre kullanacağı büyük bir yatak alınmasını mantıklı buluyorum ki öyle de yaptım oğluma 2 yaşında tek kişilik yatak aldım Montessori tarzı yaptım odaları da ayirdim memnunuz