deletedmom24 benim de günde birkaç kez ben de korkuyorum ama dr plesenta rahmin ön duvarında o yüzden çok hissetmezsin demişti ona yoruyorum artık. Aynı şekilde benim de geceleri bi de karnım çok şiş olduğu zamanlarda daha çok hissettiriyor ama hala güçlü bir tekme yemiş değilim normal midir bilmiyorum 🤷♀️ 😔