Mavi87 Ben hamilelikten önce aynı siz gibi sıvıyağ ile değil yemekleri zeytinyağı ve tereyağı ile yapardım, kızartma hiç yemezdim fırında yağsız şekilde tüketirdim, sağlıklı unlar ile tarifler yapardım, tatlı falan zaten cüzi miktardaydı ama hamilelikten sonra dengem şaştı yememem gereken şeylere ilgi duymaya başladım hamur işi özellikle yani en çok kilo yapan şey yine dikkat etmeye çalışıyorum ama hamur işi yedikten sonra çok pişmanlık duyuyorum bugün yine söz verdim kendime yemiycem diye ama aç iken ben ben olmuyorum çok sıkıntı valla