Arifcaninannesi 35+6 haftalık doğan oğlum 4 doz ciğergeliştici yapılmasına rağmen 18 gün kğvözde kaldı. Aynı şekilde oksijen desteği alıyordu. 7. Gün oksijen desteğini kestiler. Boruyla beslenmeyi de 17. Gün kesip emzirmek için beni çağırdılar. Bebek emebildşği için 18. Gün çıkarttılar. 2350 gr doğmuştu 2. Gün 2100 gr a düşmüştü kilosu. Doğum kilosuna geldiğinde bana teslim ettiler. Her gün süt sağıp taşıdık. Doktorumuz 2-3 saatte bir aldığı süt 40 ml yi bulduğunda taburcuyu konuşuruz demişti. Kafanıza takılanları sorabilirsiniz, bebeklerimiz aynı haftada doğmuş