Selam kızlar Eylül ayında bebeğimizi kaybetmiştik kürtaj olmuştum şimdi Allah’a şükürler olsun yeniden hamileyim . Normal son adet tarihime göre 8 haftalığız ama benim minnak 6 gün küçükmüş doktor sorun olmicağını söyledi umarım olmaz 🙈 Geçenlerde de az bi kahverengi akıntı ile çok az kanamam geldi yerleşme kanaması olabilir dedi doktorum umarım her şey yolunda ilerler . Öncesinde kürtaj olduğum için insan ufacık şeyden korkuyor🙈Allah hepimizin yardımcısı olsun inşAllah ❤️