Gizemcal35 Nurssss Bende öyle yatıyorum biraz daha rahat oluyor ama tamamen kesmiyor.Benimde sizin dediğiniz şekilde komple yemek borum ve midem.Mide asidi yakıyor İşte.Şu bebeler bi inse bian önce aşağıda midelerimiz bi rahatlasa😅Sade sodayı deneyin siz de denemediyseniz o bana iyi geliyor öneriler arasında soğuk süt falanda var süt de deneyeceğim hem sağlıklı da .
Zulalch Gizemcal35 aynı sorun 30.haftadan beri bende var pulcet aliyorum sabah ve akşam yemeklerinden önce, yemeklerden yarım saat sonrada rennie duo surup. Doktorum verdi bunları. Porsiyonları yarı yarıya kücülttüm ve yatmadan 5 saat önce hiç bir şey yemiyorum ancak böyle çözüm bulabildim :(
miniginannesi9 Gizemcal35 hicbisi iyi gelmiyor, su içmeye çalışıyorum. Özellikle kızartma tarzı bişi yiyince acayip yaniyo
Gezegen_00 Konu ile ilgisi yok ama geçen kayınvalidem in komşusu mide yanması yaşıyor musun dedi bende hayır dedim, o zaman bebeğin saçsız doğacak dedi ne alaka dedim hurafe ye göre mide yanması olursa bebeğin saçı çıkıyormuş 😂😂😂
Kubraaaa28 Gizemcal35 süt ve maden suyu içiyorum bende başka bisey fayda etmiyor suan içiyorum maden suyu ama bana misin demiyor sanki ateş yakmışlar midem de