Bu gün keseyi gördük 5+1, haftasına göre küçüktü, beta verdim düşmüş 400 lerde, doktor düşecek büyük ihtimalle dedi Perşembe sabahı çağırdı aç gel duruma göre bakalım dedi, kürtaj olmaz herhalde 5 haftada di mi? Nasıl oluyor hiç bilmiyorum ilk defa geliyor başıma, ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle bişeyle karşılaşmadım..kendi mi düşecek adetim nasıl olacak , tekrar ne zaman deneyebiliriz.. üzüntüm ve bir sürü soru… 😢