Kizlar fikirlerinizi duymaya ihtiyacim var… Normalde 7 mayis adet gordum. 31 mayis da yerlesme kanamasi geldi ve o gunden beride sol kasık da agrim var. 2 haziran ve 3 haziran idrar testi yaptim pozitif cikti. Ama kan testinde negatif cikiyor. Ve bugun itibariyle adet gormeye basladim yogun bi rsekilde geliyor. İdrar testinde cevrem ikisi test bu sekilde yanilmaz diyorlar. Ama suan adet goruyorum hala kasikda yumruk gibi agri var nedeni ne bilmiyorum.. hamilemiyim yok kendimimi oyle hissediyorum