Eylül ayında 19 haftalık düşük yaptım evde suyum açılmıştı şu an 22 haftalık ikinci gebeliğim dün acile gittim tansiyonum yüksek die açılmamin çok fazla olduğunu söylediler bana da gösterdiler gerçekten fazlaydı ama eve gönderdiler yat pazartesi tekrar gel die iğne yaptılar şu an ağrım da kanamam da yok suyum da gelmedi böyle olup düzelen varmı yine kaybedicem die çok korkuyorum yataktan kalkmiyorum 😢