Dunyayse Ozgeyagiz benimde öyle ama agrimio ama çok şiş. ama parmaklarm inanılmaz şiş ve ağror tuzlu hiç birşey yemiyorum ona göre her sabah kalktığımda parmaklarım kapanmio
112Zeyno- Ozgeyagiz bende aynı şeyi yaşıyorum çalışıyordum doktorum çalışamaz verdi bana evde hep uzatıp yatacaksın dedi ve gerçekten faydasını gördüm iki gündür hiç şişim yok ve rahatsız etmiyor
Serapem Ozgeyagiz benimde sis comeleyim biraz hemen parmaklarımın oralar iki kat gibi oluyor etler katlanır gibi bi tuhaf oluyor bi de bacaklarımda ve yüzümde oldu odem 37 bitti bakalim daha ne kadar sisecegim🙄