Melos Geçen ayın 11 inde sipariş verdim 1-3 iş günü içerisinde gelecekti güya 2 hafta sonra aradım dedim nerede gecelik ? Dantelinde sıkıntı çıkmışmış daaaaa bekliyormuş bana niye haber vermediniz diyorum mırın kırın. Bana kesin bi şey söyleyin ne zaman gelir dedim 1 hafta 10 güne kesin göndeririz dediler. Bugün aradım gelmedi ki diyorlar dedim size güvenerek başka yerden almadım göndercez dediniz göndermediniz doğumuma az bi zaman kaldı şimdi çıkıp dükkan dükkan gecelik mi arayım iptal ettim ürünü. Tavsiyem bi şey almayın oradan rezil olursunuz
Burcu59 O site hakkında cok sikayet vardı sikayetvar.com da. Hatta sanırım adı baska biseymis degistirmisler. Bende tam alacakken bakıyım dedim yorumlara sonra kendi sitesini buldum markanin ordan aldım. İnsallah kapida odemeli falan almissinizdir gecmis olsun