027033 canım. Öncelikle hamileliğin zor geçmiş ona değinmek istiyorum bende hamile kaldım psikolojik olarak okadar etkilendim ki eşimin ailesi annesi o kadar anlayışsızdı ki çok zor süreç geçirdim bebeğimin erken doğum riski vardı tansiyon ve ödemden doktor söylemişti ona göre bana ilaç verdi sonra 16. Haftaya kadar full kustum sabah akşam gece her vakitte kustum 4 lü test vermiştim riskli çıktı dawn sendromu olabilir dediler o ara ayrı ağlayıp yıprattım kendimi nifty yaptırdık çok şükür temiz çıkmıştı 32. Haftaya geldim kovid oldum bebeğe bişey okur diye korktum sonra erken Doğum riski var 40 olduk. Hala tık yok hiç açılmam olmadı 14 saat sancı çektim sonra spinal sezaryene geçtik doğumdan sonra psikolojik olarak çöküntüm oldu derken hala daha biraz biraz var yavaş yavaş toparlıyorum senin şu yazdıklarını okuyunca biyandan sevindim hepimiz aynı zor şeyleri yaşıyoruz demekki dedim inşallah sende sağlıklı bi şekilde evladını kucağına alırsın sıkıntılarından biran önce kurtulursun