Kızlar kaç gündür ağrı çekiyordum çok yoğunlaşmıştı sırtıma vurmaya başlayınca doktora gittim dayanamadım. Sonuç Bebek sağ böbreğime baskı yapıyormuş ve böbreğim şişmiş eğer daha çok şişerse stent takılacakmış 😓 şimdilik ağrı kesici ile sabret dedi doktorlar. Bol su içiyorum. Yaşayan var mı bunu