Ebru_ylmz Hatice4446 valla ben de sezeryan olcam çok merak ediyorum acaba acır mı diye bir de şey sorcam epidural normal doğum da da aynı şekilde aynı yerden iğne mi vuruyorlar spinal gibi
MineLule Hatice4446 sabit durumdaydım yapan kişiden kaynaklı olabilir bilemiyorum bu defa da sezeryan olacak umarım daha acısız olur 🙏
Merveee34 Hatice4446 Benim canım yanmadıysa başkasında da yanmaz :) Zaten ilk önce uyusturup daha sonra spinal iğnesi yapılıyor . Sen sadece azıcık bir sızı hissediyorsun
Nymphadoraa Hatice4446 acımıyor ☺️ Belinizi düzgün tutmanız lazım sadece beni yönlendirdi doktorum şöyle durun böyle durun diye o kadar
Merveee34 Hatice4446 Hayır .İlk önce normal bir iğneyle uyusturup daha sonra spinal iğnesi yapılıyor . Ben ilk doğumda çok korkmuştum .Doktor iğneye bakma sadece uyusturacagım iğneye bak demisti 😂